Violetta - piosenki

środa, 9 października 2013

Gregorio jest OJCEM Diego!

Witajcie! Informuję Was jako pierwsza. Właśnie zobaczyłam scenę z 77 odcinka drugiego sezonu. Diego i Gregorio kłócą się, a Gregorio mówi chłopakowi, że jest jego ojcem! :O Słyszałam takie plotki, ale nie sądziłam, że okaże się to prawdą... Oto dowód :

Gregorio: Porque soy tu padre! - Bo jestem twoim ojcem!

Nie podejrzewałam, że tak się stanie :D GREGORIO MA SYNA
A Wy? Co uważacie? Dodam jeszcze, że szykuje się powrót Leonetty <3
Ludmiła i Fede wreszcie się pocałowali, Naty i Maxi tak samo ;) Kocham ten serial <333


20 komentarzy:

  1. wow podobno z angie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogarnij się Angie jest mniej więcej w wieku Diego -,-

      Usuń
    2. Niestety, nie z Angie :) Diego przyjechał z Hiszpanii, a Gregorio występował kiedyś w cyrku albo w jakimś zespole tanecznym. I wtedy - wiadomo co ;)

      Usuń
  2. Ciekawe kto jest matką

    OdpowiedzUsuń
  3. A co z Marcescą? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee... Żal mi Cie nie będzie Naxi tylko Caxi -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maxi i Camila będą razem, ale pod koniec drugiego sezonu Maxi i Naty wrócą do siebie :)

      Usuń
    2. wcale nie

      Usuń
  5. przetlumacz ten filmik!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. czy Violetta i Leon będą razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy !!!!!!!!!!!
      Diegoletta Forever !!! <3 <3 <3

      Usuń
  7. Oby !! Diego to oszust !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiedziałam że ich coś łonczy ale nie że Gregorio jest ojcem Diego:O
    o ps posłuchajcie tej piosenki violetty
    PASO EL TIEMPO (Camila śpiewa trwa 2.22 minuty) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) http://www.youtube.com/watch?v=zlCVlWIajoA Polecam i pozdrawiam <3 ;)

      Usuń
  9. aktorka grajaca Angie ma 24 lata a chłopak grajacy diego ma 21

    OdpowiedzUsuń
  10. A właśnie tak myślałam, że gregorio jest ojcem Diego !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow tak myślałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się domyśliłam gdy Gregorio zgubił tą ulotke kiedy go wywalono ze studia za oszustwo i Violetta dała Diego tą ulotke. :)

    OdpowiedzUsuń