Violetta - piosenki

wtorek, 4 czerwca 2013

Smutna wiadomość dla Fanek Tomasa!

Być może już wiecie, że Tomka nie będzie w drugim sezonie Violetty. Jestem fanką Leóna, ale wolałabym Tomasa, bo wiem, kto go zastąpi... Tą osobą jest Diego.


Diego i Francesca przez przypadek pomylą na lotnisku walizki :)
Diego jest arogancki, śmiały i będzie próbował za wszelką cenę odbić Leónowi Violę.
Nie wiem, jak Wam, ale mnie to on się w ogóle nie podoba ;l

Słodziak León w nowej fryzurze :3

Podemos



A więc, drogie Fanki Tomasa i nie tylko, wybrałyście już faworyta?
Napiszcie w komentarzach, kogo wolicie. A ja muszę Wam powiedzieć, że Viola jest po uszy zakochana w Leónie :) i to z wzajemnością! Ale niestety, kiedy śpiewa z Diego na występie, nie wpływa to korzystnie na ich związek. Dlaczego? Violetta śpiewając o miłości ma na myśli Leóna i... nie zauważyła, że śpiewa z kimś innym! Po piosence rzuca się na szyi nie temu chłopakowi, do którego na prawdę coś czuje. León jest wkurzony, a Diego, któremu podoba się Violetta, przeciwnie. Najgorsze jest to, że ją POCAŁOWAŁ!!!



W pierwszym odcinku drugiego sezonu León znowu ratuje Violettę. Niestety nie znalazłam tego linku, więc podam go innym razem :)

Do "zobaczenia", wkrótce dodam kolejne nowinki z drugiego sezonu!


5 komentarzy:

  1. Hejka mam do was prożbę możecie mi podać linki do pobierania piosenek oprucz chomikuj

    OdpowiedzUsuń
  2. Diego jest o wiele bardziej przystojny od Thomsa:)

    OdpowiedzUsuń