Violetta - piosenki

środa, 12 czerwca 2013

Gwiazda w Violetcie!

Kochani! Mam dla Was super nowinkę, możliwe, że już wiecie, ja wiem od dawna, że w Violetcie 2 pojawi się... Bridgit Mendler!






Aktorka znana z serialu Powodzenia Charlie wystąpi w 11 odcinku. Choć minie sporo czasu, zanim ją tam zobaczymy, ale na YouTube pojawił się filmik, na którym śpiewa wraz z uczniami Studio21 :)



A to zdjęcia Bridgit, Martiny Stoessel i Lodoviki Comello ;)


Na planie serialu...

Fotka z Lodo Comello


Podczas wywiadu, który zamieszczam tutaj:


Tłumaczenie wywiadu (moje własne, więc nie idealne - uprzedzam - nie kopiujcie, bo zgłoszę blogi lub strony, na których to będzie!):

Disney Channel jest w drodze do Buenos Aires w Argentynie, by poznać ze sobą dwie gwiazdy innej narodowości.
Bridgit: Cześć, jestem Bridgit Mendler!
Martina: A ja jestem Martina Stoessel.
B: Ona gra w serialu Disney'a - Violetta.
M: A ona gra w serialu Disney Channel - Powodzenia Charlie.

Teraz zadajmy kilka poważnych pytań...

B: Więc, w czym przypominasz swoja bohaterkę w prawdziwym życiu?
M: Mam takie samo pytanie (dla Bridgit). Lubię sztukę, aktorstwo, śpiew, taniec... i kocham przebywać z moimi przyjaciółmi! A ty?
B: Teddy nie jest prawdziwym aktorem, jest kimś więcej niż normalna dziewczyna... Jest kimś w rodzaju głuptasa (tutaj nie zrozumiałam Bridgit). Jestem taka na prawdę. A więc, co powiedziałabyś fanom, którzy chcą zostać piosenkarzami, aktorami?
M: Nigdy nie przestawać uczyć się, ćwiczyć, bo to się przyda.
B: Więc oglądajcie Powodzenia Charlie, no i witamy w Disney Channel, Martina. Dzięki, że do nas dołączyłaś!

Buziaki i do zobaczenia wkrótce! ;*

2 komentarze: