Violetta - piosenki

sobota, 1 czerwca 2013

Odliczamy czas!

Do premiery kolejnych odcinków Violetty pozostało jeszcze 10 dni. Pewnie nie możecie się już doczekać, tak samo jak ja. Choć przyznam szczerze, że ta przerwa ostudziła nieco moją ciekawość.
Jak myślicie, co wydarzy się w życiu naszej ulubionej bohaterki? Wybierze Leóna, czy Tomasa? Czy ona i German poznają prawdę o Angie? Jak potoczą się losy Studia? Co dalej z Pablem? Czy German odkryje tajemnice skrywane przez jego narzeczoną oraz jej brata?
Tego dowiemy się 10 czerwca! Dla ciekawskich polecam YouTube'a. Znajdziecie tam sceny z kolejnych odcinków w innych językach (hiszpańskioski,  francuski itd. ).
Ja trochę poszperałam i znalazłam:


Zwiastun odcinka 41


Podsumowanie odcinków 41 - 45



Ale Brako się kręci koło Violki ;)  
Zerknijcie na 1:55 - jest między Violettą i Andresem.
A teraz obejrzyjcie 1:59 - już go nie ma!
Czyżby to był przypadek? Chyba scenarzyści o nim zapomnieli i nie ustawili go do tej sceny. 
Podejrzewam, że był w to zamieszany niejaki pan H. Potter...
A może Brako to mistrz kamuflażu i po prostu nikt go nie zauważył :) ? 
Co o tym myślicie? Piszcie w komentarzach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz