Violetta - piosenki

środa, 15 maja 2013

W stylu Violetty

Marzyłyście kiedyś o tym, żeby wyglądać jak Violetta? A może podoba się Wam jej styl? Ten artykuł kieruję do dziewcząt. Jeżeli są tu chłopcy, to upomnijcie się w komentarzach - jeśli będziecie chcieli - zrobię też coś dla Was ;) .
A więc laseczki: znalazłam trochę ciuszków, które po części przypominają te, które ma na sobie Viola. Nie zaprezentuję teraz wszystkich, bo chcę, żeby "W stylu Violetty" było cykliczne :)
Oto, co znalazłam:

Spódniczka w sklepie Reserved

Spódniczka Vilu

I coś podobnego...

Spódniczka w tym samym fasonie


Violetta w niebieskiej spódniczce :)

Teraz góra:

Bluzka z Reserved z motywem piór

Violetta w białej bluzce z piórkami (może nie są narysowane, ale jakieś podobieństwo jest)

Jeszcze jedno:

Kamizelka z Reserved

Violetta w dżinsowej kamizelce

Może nie są to takie same ubrania, ale przecież zawsze można ubarwić nieco wizerunek stylem idolki :)  
Następna część już za tydzień, trzymajcie się ciepło ;*






2 komentarze:

  1. Super blog!!! Wpadniesz do mnie? http://violetta-love-opowiadanie.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham twoje wpisy! Wejdziesz na mojego bloga?http://violetta-to-wlasnie-ja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń