Violetta - piosenki

piątek, 10 maja 2013

A może tak kompromis?

Fanki Tomasa zgrzytają zębami, kiedy widzą Violę z Leónem. A fanki Leónetty nie mogą patrzeć na Tomasa, który wciąż coś czuje do Violetty. W 40 odcinku (dzisiaj) Viola powiedziała, że jej serce jest rozdarte na pół dla obu chłopców. No to może kompromis? Oprócz Tomasa i Leóna jest jeszcze ktoś, komu podoba się Violetta... Być może domyślacie się, o kim mówię :). Chodzi mi o Brako, którego do walki o wymarzoną dziewczynę powstrzymuje nieśmiałość. Nawet jego kumple domyślają się już, że nieco bardziej "lubi" Vilu...


Oto najlepsze momenty Brako w Violetcie, które dodał Artur Logunov, wcielający się w jego postać ;) Trochę to długie, więc jeśli chcecie zobaczyć, to, które najbardziej rozśmieszyło mnie to 8:02. Violetta mówi, że Tomas wyjeżdża do Hiszpani, a Brako bardzo "zasmuca się", gdy się o tym dowiaduje. Obejrzałam tę scenę, zanim została zdubbingowana, według mnie lepsza jest wersja po hiszpańsku ;p

                                          


Widzicie jak on na nią patrzy? Szkoda mi go trochę, bo byliby fajną parą :c
Jak dla mnie to mogliby być razem. A co Wy o tym sądzicie? Piszcie w komentarzach :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz