Violetta - piosenki

poniedziałek, 2 września 2013

Francesca wyjeżdża do Włoch :O

W drugim sezonie szykują się spore zmiany w życiu bohaterów Violetty. Właśnie zobaczyłam, że w 50 odcinku Francesca wraca do Włoch! To spore zaskoczenie, nie wiem, jak Wy, ale ja chcę, żeby Fran pojawiła się jeszcze w serialu <3


Oto wideo dla taty Franceski :-) (to ten pan, który siedzi obok niej)



Reszta uczniów będzie dość przygnębiona po wyjeździe Franceski. Ale znając ten serial,spodziewam się szczęśliwego zakończenia :)
A jak tam szkoła? Cieszycie się, że koniec wakacji? Ja nie za bardzo, ale jakoś to będzie. Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło;) pogoda - przynajmniej u mnie - nie dopisuje ;>

Na przyszłość: Jeśli też macie swoje blogi i chcecie skopiować coś od nas, proszę, zapytajcie o zgodę w komentarzach. Jest to dla nas bardzo ważne, a poza tym, nie chcemy posądzać Was o plagiat i zgłaszać Wasze posty, zwłaszcza, że mogą być fajne. Przy okazji podawajcie linki, a my będziemy mogły zobaczyć, jak Wam idzie ;P

1 komentarz:

  1. Uważam że rodzice Franceski powinni zwrócić uwagę na Franceskę przed podjęciem decyzji o wyjeździ. Violetta utraci przyjaciółkę.. Franceska straci miłość, którą pozostawia w studio :( Mam nadzieje że Wkrótce jej los się odwróci powróci z powrotem do Studia :)

    OdpowiedzUsuń