Violetta - piosenki

sobota, 21 września 2013

Zmiana ;)

Witajcie! Nie mam ostatnio za bardzo czasu na bloga, ale wpadłam na pomysł, żeby zmienić trochę wygląd bloga :) Myślę tu o tle, które jest już długo, a także o odtwarzaczu. Uzupełnię go piosenkami z drugiego sezonu, który już niedługo w Polsce ;*!!!

Violetta i León na motorze ;p

Oto zwiastun Violetta 2 :)

Jakby coś, ta dziewczyna, która przebierała się w te sukienki to Esmeralda, którą wynajęła Jade, żeby najpierw z nim była, a później odeszła. Chodziło o to, że Jade chce wrócic do Germana.


Viola i Diego śpiewali na tym ślubie, do którego nie doszło, bo Jade wydała sekret Esmeraldy, króra w rzeczywistości jest aktorką.

Mam nadzieję, że nie gniewacie się, że tak rzadko piszę na blogu... Nie bardzo mam na to czas, ale postaram się robić, co mogę :) Buźka i do zobaczenia ;** :D



3 komentarze:

  1. a ja mam pytanie czemu nie poszła viola z leonem na ten Ślub??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Dlatego, że była wtedy z Diego :)

    OdpowiedzUsuń